II Kongres Biznesu to:
- Rzetelna ocena obecnych możliwości oraz perspektyw handlowych.
- Wskazanie możliwości oraz zagrożeń wynikających z wymianą handlową na wschodzie.
- Informacja o możliwościach współpracy z innymi rynkami, w tym z Chinami.
- Sposoby nawiązywania kontaktów biznesowych oraz wykorzystania własnego potencjału.
Agenda
8.30 - 9.10 REJESTRACJA
9.10 - 9.20 POWITANIE
9.20 - 10.00 ZAANGAŻOWANIE JEST NA KOŃCU – jak poprzez jakość przywództwa wpływać na poziom efektywności i motywacji pracowników?
Prowadzący: Jacek Smura – KontekstHR
- Jaki wpływ na motywację pracowników ma sposób kierowania ludźmi stosowany przez lidera?
- Jak działają motywatory materialne?
- Jaki wpływ na motywację ma zachowanie lidera?
- Jaka jest różnica pomiędzy motywacją i zaangażowaniem pracownika?
- Czy pracownik usatysfakcjonowany to pracownik zaangażowany?
- Jaka jest zależność pomiędzy poziomem motywacji i efektywnością pracownika?
10.00-10.15 PRZERWA KAWOWA I MODEROWANA SESJA NETWORKINGOWA
10.15 - 10.45 POLSKI KONSUMENT DZIŚ
Prowadzący: Anna Bombała - Z-ca Dyrektora Redakcji magazynu Handel w Praktyce
- Świadoma konsumpcja
- Zakupy realne czy wirtualne?
10.45-11.15 POLAK 2014 R. NA ZAKUPACH
Prowadzący: Małgorzata Majewska Dyrektor ds. Client Service agencji On Board
- Znaczenie ceny produktu i działań sieci handlowych, pozwalających konsumentowi oszczędzać.
- Produkt markowy (marka producencka) a marka własna. Czym się różnią w percepcji konsumentów.
- Jakie są motywacje zakupowe Polaków, co liczy się jeszcze poza ceną (z podziałem na kategorie produktów)?
- Znaczenie polecania produktów przez znajomych i opinii w Internecie
- Polecenia produktów przez media społecznościowe
- Gdzie kupujemy: galeria handlowa czy sklep internetowy
- Mądre inwestowanie w rozwiązania technologiczne i przestrzenne w lokalach usługowych
- Jak bezboleśnie przejść przez projekt, budowę, remont i modernizację sklepu
- Jak poszukiwać nową lokalizację handlową
- Jak procesy zachodzące w innych krajach wpływają na polskich konsumentów?
- Czy polski rynek jest aż tak specyficzny jak nam się wydaje?
- Jakie znaczenie ma „potencjał kulturowy” w procesie Sprzedaży?
- Czy rynek chiński jest otwarty na współpracę z polskim biznesem?
- Jak obecnie wyglądają stosunki handlowe z Ukrainą?
- Jak konflikt ukraiński wpływa na możliwości wymiany handlowej?
- Czy są programy, inicjatywy, które mają wspierać firmy działające na rynku ukraińskim?
- Jak zamienić kontakty na kontrakty?
11.15-11.45 BUDOWAĆ, REMONTOWAĆ, URZĄDZAĆ – JAK W INWESTYCJI OSZCZĘDZAĆ Z GŁOWĄ?
Prowadzący: Marcin Malinowski - dr inż. Arch, ekspert w dziedzinie architektury i ekonomiki zrównoważonego rozwoju; Joanna Toporowska –
empatyczny architekt „dla ludzi”
11.45-12.45 LUNCH I MODEROWANA SESJA NETWORKINGOWA
12.45-13.15 WPŁYW RYNKÓW ZAGRANICZNYCH NA HANDEL W POLSCE
Prowadzący: Anna Bombała - Z-ca Dyrektora Redakcji magazynu Handel w Praktyce wraz z gościem - Alicją Olechowską z-cą przewodniczącego sejmowej Komisji ds. UE
13.15-14.00 HONG KONG BRAMĄ DO CHIN. ALTERNATYWNY KIERUNEK WYMIANY HANDLOWEJ W NOWEJ SYTUACJI POLITYCZNEJ
Prowadzący: Maciej Wilk - Warsaw Consultant Hong Kong Trade Development Council Warsaw Consultant Office.
14.00-14.30 POLSKO-UKRAIŃSKA WYMIANA HANDLOWA
Prowadzący: Jacek Piechota - Prezes Polsko-Ukraińskiej Izby Gospodarczej, minister gospodarki, minister gospodarki i pracy w rządach Leszka Millera i Marka Belki
14.30-14.45 PRZERWA KAWOWA
14.45-15.10 NETWORKING MIĘDZYNARODOWY - JAK POZYSKAĆ PARTNERA W BIZNESIE
Prowadzący: Artur Sójka - trener, coach, facylitator i mówca. W BNI Polska jako Dyrektor Regionalny kieruje grupami z Warszawy, Bydgoszczy i Lublina.
15.10-16.00 LOTERIA WIZYTÓWKOWA I MODEROWANA SESJA NETWORKINGOWA